mandag den 23. september 2013

Første indlæg


Hej. Mit navn er Mette og jeg er i praktik på kommunen. Jeg skal være her en uge, for at finde ud af hvordan it-afdelingingen fungere. 


Du kan læse lidt om mig:


Jeg er 15 år og går i  9. klasse på Søndermarken i Give. Jeg interesser mig for tv serier, computere, engelsk og musik.
Jeg kan skrive pænt hurtigt på computeren og jeg elsker at være på internettet. Jeg kender mange ting som man kan gøre på computeren og ved alt muligt som f.eks. ctrl+a, ctrl+v osv. Mine veninder kender det ikke og hvis nogen ikke kan finde ud af noget jeg er god til, bliver jeg utålmodig. ;-)
Det med tv serier - jeg ser mange serier! Både danske men mest engelske. Jeg elsker det simpelhen. Hvis jeg har mulighed for det, ser jeg 5 afsnit af en serie om dagen. Min lille søster ser nogle af de samme serier som mig, men alligevel ikke så mange.
En serie som min søster, mine veninder og jeg ser til fælles: Supernatural


Jeg er rigtig god til engelsk. Jeg læser/læser det hver dag. Alle de websides jeg er på hver dag, er på engelsk. Jeg er så dårlig til oversæt fra engelsk til dansk - for jeg ved hvad det er på engelsk men kan ikke huske ordet på dansk. Mit danske ordforåd er ved at blive slettet af alle de engelsk ord. :P
I LOVE MUSIC! Jeg hør det hver dag. Det gør mig altid glad når jeg er lidt trist. Det er der altid for mig. Mit yndlings band må være Simple Plan. Jeg høre mindst 5 sange af dem hver dag. Jeg høre også andre artister.
Hvis du tror jeg er sød og kær, tro om ;-) Jeg "bander" hele dagen lang - jeg kalder det ikke at bande, jeg kalder det hverdags sprog.


Dette var bare en smule om mig
Jeg ved ikke.. Hvad vil du vide?

Ingen kommentarer:

Send en kommentar