tirsdag den 24. september 2013

Tirsdag

Jeg var med på kursus i KMD Education på Bredsten skole. Her var lærere fra forskellige skoler, også fra min egen.
Tre kvinder forklarede hvordan det fungere og hvad man skal bruge det til. Jeg var på min mobilen og skrevet med veninderne, men jeg har også lyttet lidt med. Det var lidt forvirrende for mig, men det synes jeg jo alt er.




Vi havde pause hvor man kunne tage brød og noget frugt. Lækkert!


Efter pausen kom vi ind i klassen, som det forgår i. Nu er de voksne i gang med at bruge det, prøve at lave deres egne forløb. Jeg har filmet Skole Biblioteks Konsulent, Karsten Boll. Jeg spurgte om hvad KMD er og hvorfor de skulle lærer det.


Der var frokost pause. Man kunne få alle mulige sandwicher med forskellig fyld. Jeg tog en med Æg og Rejer.


To timer senere sagde Mads at han blev der til det sluttet, hvilket var halv fire. Han synes, at jeg kunne tage hjem for jeg skulle lave noget på filmen. Så gjorde jeg det.


END OF DAY TWO :)

Ingen kommentarer:

Send en kommentar