onsdag den 25. september 2013

Onsdag

Mads var her ikke så jeg skulle lave noget med Michael. Han havde lavet nogle spørgsmål til mig omkring noget med hjemmesider. Spørgsmålene var:


Find to gode og to dårlige hjemmesider
  • beskiv hvorfor du synes de er gode og dårlige
  • hvad syntes du der skal til for at en hjemmeside er god?
  • når du gåt ind på en hjemmeside hvad får dig til at bliver der?

Jeg har lagt mine svar på "opgaven for onsdag"


Det brugte jeg to timer på, så kom Michael og jeg fortalte hvad jeg havde svaret. Vi snakkede om spørgsmålene og andet jeg syntes der skulle være på en hjemmeside.

Frokost gik med at jeg spiste min madpakke mens jeg skrev mine svar in på bloggen.
Efter fik jeg endnu en opgave: Hvad der skulle på skolens hjemmeside for at jeg ville blive og kigge. Du kan læse hvad jeg har skrevet her

Onsdag - over and out!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar