tirsdag den 24. september 2013

Mandag

Jeg ankom til kommunen da klokken var få minutter i 9. Jeg ringede til Mads og han kom ud for at få mig ind. Vi gik til hans kontor og jeg halsede på nogle mennsker. Vi gik tilbage til kontoret og skulle til at begynde at lave en blog på internettet, gik det galt. Jeg havde min egen computer med, og håbede på at kunne komme på - og selvfølgelig kunne jeg ikke!


Det internet de har er Elevhotspot, det der det samme som vi har ude på min skole - og det kan min computer ikke komme på.


Så vi gik ned til it mændene
Den først halve Time brugte vi på at finde ud af hvorfor min computer ikke kunne komme på internettet. De kunne ikke finde noget problem så de behold min computer mens jeg gik ovenpå, på Mads' kontor. Der fik jeg lavet en blog på en computer jeg havde lånt. Det var lidt svart i starten, men til sidst fandt jeg ud af det.
Han gik til møde, så jeg var alene i en time. Der arbejdede jeg på min blog.




Vi spiste lidt tid efter - jeg havde en madpakke med. Mads tog noget nede i kantinen.
Efter vi havde spist skulle vi ned til Ole, som også er en praktikant. Der snakkede Mads og Ole om facebook. De prøvede at finde ud af hvordan de kunne gøre facebook gruppen bedre og få flere likes.
Mads gik til møde og jeg var alene med Ole. Jeg fandt ud af hvordan man stemmer på facebook og det havde vi brugt langt til på at finde ud af. Jeg fik computer tilbage og fik afvide at de ikke kunne finde problemet på hvorfor den ikke kunne komme på.


Jeg gik tilbage til kontoret, efter jeg havde hjulpet. Der sad jeg ca. en time og lave lidt forskelligt - mest på min blog. Da han kom tilbage fra mødet, gav han mig fri.


Det var første dag.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar